Sport BSO - Eikendijk

Stichting Kinderopvang Midden Brabant (KMB) start met Sport-BSO

Per september 2017 start KMB met een Sport Buiten Schoolse Opvang (Sport-BSO) in Kaatsheuvel op het complex van HV DESK, sportpark Eikendijk. Sport BSO omvat meer dan alleen deelnemen; verzorgen, coachen, leiden en natuurlijk enthousiasmeren. KMB ziet sporten als een samenkomst van tal van eigenschappen en zij streven ernaar als kinderopvang organisatie kinderen opti¬maal tot ontwikkeling te laten komen in sportief en motorisch opzicht.

Presteren mag, maar het kennismaken met sporten en bewegen; het plezier hierin krijgen, het kunnen groeien in je sociale omgang horen daar ook bij. Gekwalificeerde pedagogische medewerkers bij KMB zijn dagelijks bezig met de ontwikkeling van úw kind. Vanaf 1 mei is het mogelijk úw kind te plaatsen op één van de speciale Sport-BSO’s waar geheel vrijblijvend deel genomen kan worden aan sport en spelactiviteiten in Kaatsheuvel op het complex van HV DESK, sportpark Eikendijk. Over het vervoer van de kinderen hoeft u zich geen zorgen te maken.

Tegen een kleine vergoeding draagt KMB zorg voor veilig vervoer naar de sportaccommodatie. KMB heeft op de sportaccommodatie een eigen ruimte voor de kinderen. U kunt plaatsing op de sport-bso natuurlijk ook combineren met plaatsing op een andere opvanglokatie. KMB is een professionele organisatie die ouders de mogelijkheid biedt om op een specifieke en prettige wijze de zorg van hun kind(eren) te combineren met werk en of andere activiteiten. “Door het naleven van onze visie bieden wij ieder kind datgene waar het recht op heeft; namelijk bescherming, de mogelijkheid zich naar eigen kunnen te ontwikkelen, professionele opvang en een veilige omgeving. Een verschil tussen de thuissituatie en de kinderopvang is dat in de kinderopvang altijd meerdere kinderen zijn, meestal van verschillende leeftijden. Het kind leert veel van interacties en ervaring opdoen met andere kinderen.

Daar voegen we nu per september het element ‘Sport & Spel’ aan toe,” geeft Manager Kinderopvang Sansin Yilmaz aan. Op deze Sport-BSO locatie is plaats voor maximaal 20 kinderen. Wilt u úw kind ook laten deelnemen aan ‘de Sport-BSO’ ? Schrijf u dan nu in! Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de website van de Stichting KMB, www.stichting-kmb.nl. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen: telefoon 0416-278472. E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.