Sport BSO - Eikendijk

Sport-BSO bij KMB !

In september 2017 is KMB gestart met een Sport Buiten Schoolse Opvang (Sport-BSO)l op het complex van HV DESK, sportpark Eikendijk te Kaatsheuvel.

Sport BSO omvat meer dan alleen deelnemen; verzorgen, coachen, leiden en natuurlijk enthousiasmeren. KMB ziet sporten als een samenkomst van tal van eigenschappen en wij streven er naar als kinderopvang organisatie kinderen optimaal tot ontwikkeling te laten komen in sportief en motorisch opzicht.

Presteren mag, maar het kennismaken met sporten en bewegen; het plezier hierin krijgen, het kunnen groeien in je sociale omgang horen daar ook bij. Gekwalificeerde pedagogische medewerkers van KMB zijn hier dagelijks mee bezig met de ontwikkeling van úw kind.

Over het vervoer van de kinderen hoeft u zich geen zorgen te maken.Tegen een kleine vergoeding draagt KMB zorg voor veilig vervoer naar de sportaccommodatie.

KMB heeft op de sportaccommodatie een eigen ruimte voor de kinderen. U kunt plaatsing op de sport-bso natuurlijk ook combineren met plaatsing op een andere opvanglokatie. KMB is een professionele organisatie die ouders de mogelijkheid biedt om op een specifieke en prettige wijze de zorg van hun kind(eren) te combineren met werk en of andere activiteiten. “Door het naleven van onze visie bieden wij ieder kind datgene waar het recht op heeft; namelijk bescherming, de mogelijkheid zich naar eigen kunnen te ontwikkelen, professionele opvang en een veilige omgeving. Een verschil tussen de thuissituatie en de kinderopvang is dat in de kinderopvang altijd meerdere kinderen zijn, meestal van verschillende leeftijden. Het kind leert veel van interacties en ervaring opdoen met andere kinderen.

Daar voegen we nu dus het element ‘Sport & Spel’ aan toe.

Op deze Sport-BSO locatie is plaats voor maximaal 20 kinderen.

adres locatie sport BSO;

sportpark Eikendijk

accomodatie Handbalver. DESK

Eikendijk 23

5171 RG Kaatsheuvel

Wilt u úw kind ook laten deelnemen aan de Sport-BSO ? Schrijf  dan nu in!

Voor meer informatie : telefoon 0416-278472. E-mail: info@stichting-kmb.n

{tab rapport}