KDO - De Bosbengels

Aan de rand van Kaatsheuvel ligt de locatie de Bosvaert.Het is een kleine locatie gelegen aan de Burgemeester van Besouwlaan 2. In het gebouw is één dagverblijf groep voor kinderen in de leeftijd van 6 weken tot 4 jaar en de groepsgrootte bestaat maximaal uit 16 kinderen.

Verder is er een peuterspeelzaal en een buitenschoolse opvang in het gebouw gevestigd. We hebben een groot buitenterrein waar genoeg ruimte is om te fietsen, rennen en te spelen. De locatie ligt dicht bij het natuur gebied De Drunense duinen en het pretpark de Efteling, we maken er dan ook graag gebruik van om met de kinderen daar heerlijk te gaan spelen.

Wilt u meer informatie dan bent u van harte welkom om een keertje te komen kijken op onze locatie !

Adres: Burgemeester van Besouwlaan 2
Postcode: 5171 JS
Plaats: Kaatsheuvel

De KMB werkt alleen met geschoolde medewerksters met minimaal een afgeronde pedagogische MBO opleiding. Op de groep is minimaal één medewerster in het bezit van een EHBO diploma.

Daarnaast is er altijd iemand in het gebouw aanwezig met een BHV diploma. Indien nodig worden leidsters bijgeschoold of verdiepen zich dmv een cursus gericht op de kinderopvang.

Onze medewerksters staan vanzelfsprekend open voor al uw vragen en suggesties. Het spreekt voor zich dat zij nooit de ouders in hun volledige rol kunnen vervangen. Om uw kindje zo goed en prettig mogelijk te kunnen opvangen is een open contact en overdracht van ervaringen en ontwikkelingen tussen de leiding en u van wezenlijk belang.

Voor de onderlinge contacten wordt ruim gelegenheid geboden tijdens de haal en breng contacten .

Er bestaat altijd de mogelijkheid tot het maken van een afspraak met de leiding.

inschrijven

Wanneer u besloten heeft uw kind bij ons aan te melden, dan gaat dit als volgt:

1. Download het inschrijfformulier, vul dit in en stuur het op naar het op het formulier vermelde adres 2. Wij nemen contact met u op om het contract op te maken 3. Voordat uw kind geplaatst wordt kunt u kennis maken met de groep waarin uw kind een plaats zal krijgen 4. Tijdens uw bezoek aan de groep wordt u verteld hoe de dagindeling verloopt. Tijdens dit bezoek lopen we het intake formulier met u door en kan er tevens een afspraak gemaakt worden om uw kind te laten wennen.

meer informatie;

Neen contact op met ons hoofdkantoor, tel. 0416-278472    E mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.