BSO - Het Nest

Het Nest is een groep BSO gevestigd in de aula van basisschool De Vaert. Deze groep is geschakeld met BSO De Boomhut. Bij Het Nest worden de kinderen van groep 3 t/m 8 opgevangen. De kleuters worden opgevangen bij BSO De Boomhut. We hebben onder andere kinderen van Basisschool De Vaert en De Antonpieckschool.

Bij deze groep hebben we in de aula alle ruimte om onder begeleiding van de pedagogisch medewerkers lekker te spelen, te knutselen, te lezen en nog veel meer. Ook wordt de gymzaal bijna elke dag gebruikt. De kinderen die het leuk vinden, hebben altijd de ruimte om zich lekker uit te leven in de gymzaal.

Daarnaast maken we gebruik van het riante schoolplein van basisschool De Vaert. Ook mogen de kinderen gebruik maken van de speelplaats van De Bosvaert.

Het Nest is heeft plaats voor 20 kinderen. De groep is open op maandag, dinsdag en donderdag. Op woensdag, vrijdag en in de vakanties worden de kinderen opgevangen bij BSO De Boomhut.

Wilt u een keertje een kijkje komen nemen op deze locaties? Neem dan contact op met 0416 – 27 84 72.

Adres: Van Heeswijkstraat 55
Postcode: 5171 KJ