BSO - De Boomhut

De Boomhut is een buitenschoolse opvang gevestigd aan de Burgemeester van Besouwlaan 2. In deze groep worden kinderen opgevangen van onder andere Basisschool De Vaert en De Antonpieckschool. De kinderen van De Vaert worden via een verbindingspoort van school naar de BSO gehaald/gebracht. Kinderen van andere scholen komen met de taxi.

Deze groep is geschakeld met BSO Het Nest. De kinderen van groep 0, 1 en 2 worden opgevangen bij BSO De Boomhut. Bij Het Nest worden de kinderen van groep 3 t/m 8 opgevangen. De ruimte van De Boomhut is een ruimte die ook voor de peuterspeelzaal gebruikt wordt. Dat maakt de ruimte ook zeer geschikt voor de jongste kinderen van de BSO. In deze ruimte kunnen de kinderen onder leiding van de pedagogisch medewerkers naar hartenlust spelen, knutselen, lezen en nog veel meer.

Ook is er volop plaats om buiten te spelen. Aan het gebouw van De Bosvaert hebben we een ruime speelplaats. Ook mogen de kinderen gebruik maken van het schoolplein van De Vaert. Op deze manier kunnen de kinderen van De Boomhut en Het Nest ook lekker samen spelen. Ook mag de gymzaal van De Vaert worden gebruikt om lekker te spelen. Bij BSO De Boomhut, hebben we plaats voor 20 kinderen. Buiten de schoolweken, is er op deze locatie ook vakantieopvang, daarnaast is er voorschoolse opvang mogelijk.